مقالات

پر فروش ترین مدل های بلندگوی شیپوری تحت شبکه + 2 مدل پرفروش

پر فروش ترین مدل های بلندگوی شیپوری تحت شبکه

بلندگوی شیپوری تحت شبکه؛ تجهیزی منحصربه‌فرد برای فضاهای باز

تجهیزات صوتی ایمن با قابلیت ارتباط سریع، از مهم‌ترین نیازهای سازمان‌ها و مراکز تجاری و صنعتی است. سیستم صوتی تحت شبکه به‌عنوان نسل جدیدی از مکانیزم ارتباطی بر بستر شبکه، بسیاری از نیازهای این مراکز را پاسخ می‌دهد. بلندگوی شیپوری تحت شبکه از مهم‌ترین اجزای این سیستم به‌شمار می‌آید که به دلیل مقاومت بالا در شرایط نامساعد جوی و کیفیت صدای منحصربه‌فرد، در فضاهای باز کاربردهای فراوانی دارد. این محصولات در توان‌های مختلفی تولید و عرضه می‌شوند و با کمک آمپلی فایر تحت شبکه بالاترین کیفیت صدا را ارائه می‌دهند. در این مطلب از وب‌سایت جوان پردازش به معرفی پر فروش ترین مدل های بلندگوی شیپوری تحت شبکه می‌پردازیم و ویژگی‌های آن‌ها را بررسی می‌کنیم.

فواید بلندگوی شیپوری تحت شبکه

مزایای خرید پر فروش ترین مدل‌های بلندگوی شیپوری تحت شبکه

خرید بلندگوهای شیپوری تحت شبکه صرف نظر از قدرت و عملکرد فوق‌العاده‌ آن‌ها، بسیاری از هزینه‌های نصب و راه‌اندازی شرکت‌ها را کاهش می‌دهند. این تجهیزات صوتی با انتقال صدا در بردهای بسیار دور، بهترین گزینه برای فضاهای شلوغ و پررفت‌وآمد به‌شمار می‌آیند. شما می‌توانید جدیدترین مدل‌های بلندگوهای شیپوری را با مراجعه به صفحه خرید بلندگوی شیپوری خریداری کنید. در ادامه به مهم‌ترین مزایای خرید پر فروش ترین مدل های بلندگوی شیپوری تحت شبکه اشاره می‌کنیم.

پشتیبانی از پروتکل SIP

یکی از متداول‌ترین پروتکل‌های ارتباطی در سیستم‌های تحت شبکه، پروتکل SIP است. اسپیکرهای تحت شبکه شیپوری با این پروتکل سازگاری کاملی دارند و امکان اتصال تمام تجهیزات صوتی تحت شبکه را بر روی بلندگوها به وجود می‌آورند.

نصب آسان

پر فروش ترین مدل های بلندگوی شیپوری تحت شبکه را به راحتی می‌توان بر روی ستون‌ها یا دیواره نصب کرد. با توجه به طراحی خاص و بدنه مقاوم این محصولات، امکان نصب آن‌ها بر روی انواع دیوارها و ستون‌های سیمانی، بتنی، آجری، گچی و سفالی وجود دارد.

حذف نویز، پارازیت و اکو

در اسپیکرهای شیپوری تحت شبکه برد الکترونیکی قدرتمندی وجود دارد که نویز صدای خروجی را تا حد مطلوبی کاهش می‌دهد. انواع مدل‌های بلندگوهای شیپوری تحت شبکه با برخورداری از این قابلیت، صدا را در محیط‌های بزرگ و شلوغ با کیفیت بسیار بالایی به مخاطبان می‌رسانند.

امنیت بلندگوی شیپوری تحت شبکه

افزایش امنیت داده‌های صوتی با پشتیبانی از پروتکل‌های ویژه

یکی از مهم‌ترین مزایای پر فروش ترین مدل های بلندگوی شیپوری تحت شبکه سازگاری آن‌ها از پروتکل DHCP برای رمزنگاری داده و درگاه ارتباط مجازی VLAN برای پیکربندی تجهیزات تحت شبکه است. پشتیبانی از این پروتکل‌های ویژه امنیت شبکه ارتباطی سازمان‌ها و مراکز را افزایش می‌دهد.

امکان پخش مداوم موسیقی

مهم‌ترین عامل متمایزکننده اسپیکرهای تحت شبکه از بلندگوهای آنالوگ، توانایی آن‌ها در پخش مداوم موسیقی است. این قابلیت به سازمان‌ها، مساجد، فرودگاه‌ها و سایر مراکز اجازه می‌دهد تا برای پخش اطلاعیه‌ها و اذان مشکلی نداشته باشند. همچنین با قابلیت Hold تعبیه شده در آن‌ها امکان توقف خودکار موسیقی در زمان پخش اذان یا پیجینگ و از سرگیری مجدد موسیقی پس از پایان اعلان‌‌ها وجود دارد.

پر فروش ترین مدل های بلندگوی شیپوری تحت شبکه

پر فروش ترین مدل های بلندگوی شیپوری‌ تحت شبکه؛ کاربردی و پیشتاز

مدل‌های مختلفی از بلندگوهای شیپوری تحت شبکه در بازار به فروش می‌رسند. بااین‌حال پرمصرف‌ترین اسپیکرها بلندگوهای شیپوری 50 وات و 30 وات هستند که با کاربردهای فراوان محبوبیت بالایی دارند. در ادامه به معرفی ویژگی‌های پر فروش ترین مدل های بلندگوی شیپوری تحت شبکه می‌پردازیم.

بلندگوی شیپوری 50 وات تحت شبکه مدل JP HSS50

خرید بلندگوی شیپوری 50 وات تحت شبکه

بلندگوی شیپوری 50 وات؛ پرقدرت و محبوب

اسپیکرهای شیپوری 50 وات تحت شبکه کاربردهای فراوانی در سیستم پیجینگ دارند. قابلیت پرتاب صدای بالا و باکیفیت، این محصول را به انتخابی ایده‌آل برای محیط‌های شلوغ و پررفت‌وآمد تبدیل می‌کند. همچنین بدنه فایبرگلاس و آلومینیومی آن، امکان نصب آن‌ها در فضای باز و شرایط آب‌وهوایی متفاوت را به وجود می‌آورد.

بلندگوی شیپوری 50 وات به دلیل شکل مخروطی و توانایی بالا در پرتاب صدا در کارخانه‌های صنعتی، استادیوم‌های ورزشی، محیط‌های نظامی و پادگان‌ها و شهربازی و پارک‌ها کاربردهای فراوانی دارند. شما می‌توانید جدیدترین مدل این محصول را با مراجعه به صفحه بلندگوی شیپوری 50 وات سایت جوان پردازش خریداری کنید.

بر همین اساس مهم‌ترین ویژگی‌های بلندگوی شیپوری تحت شبکه 50 وات عبارت‌اند از:

  • طراحی منحصربه‌فرد و کاربردی
  • مقاومت بالا در برابر آب و گردوغبار
  • ضد انفجار بودن و ضد زنگ‌زدگی
  • ارزان‌تر بودن نسبت به سایر اسپیکرها
  • پرداخت هزینه کمتر برای نصب نسبت به اسپیکرهای آنالوگ
  • نصب آسان و وزن سبک
  • پرتاب صدای بسیار بالا
  • حذف نویز و اکو و پخش باکیفیت صدا

پر فروش ترین مدل های بلندگوی شیپوری تحت شبکه

بلندگوی شیپوری تحت شبکه 30 وات

نوع دیگری از پر فروش ترین مدل های بلندگوی شیپوری تحت شبکه، اسپیکرهای 30 واتی هستند. این بلندگوها با برخورداری از آمپلی‌ فایرهای داخلی، نویز و اکو صدا را حذف می‌کنند و بالاترین کیفیت صدا را به مخاطبان ارائه می‌دهند. بلندگوهای تحت شبکه 30 واتی برای ارائه باکیفیت‌ترین صدا باید در ارتفاع 4 تا 5 متری از سطح زمین نصب شوند. تعداد این محصولات در هر فضا نیز متناسب با متراژ و میزان سروصدای محیط تعین می‌شود.

 

بلندگوی شیپوری 30 وات تحت شبکه مدل JP HSS30

 

خرید بلندگوی شیپوری 30 وات تحت شبکه مدل JP HSS30

بلندگوی شیپوری 30 وات تحت شبکه

خرید بلندگوی شیپوری تحت شبکه پنل جدید 30 وات

 

 

مزایا و کاربردهای این محصولات با بلندگوهای 50 واتی یکسان بوده و شرایط استفاده از آن در انواع محیط‌های باز میسر است. همچنین در این محصولات امکان زون‌بندی و تنظیم صدا وجود دارد و می‌توان در هر نقطه از محیط صدای متفاوتی را پخش کرد. شما می‌توانید برای خرید این تجهیزات صوتی کاربردی، به صفحه بلندگوی شیپوری 30 وات سری بزنید.

پر فروش ترین مدل های بلندگوی شیپوری تحت شبکه

خرید پر فروش ترین بلندگوهای شیپوری تحت شبکه از جوان پردازش

انتخاب مجموعه‌ای مطمئن برای خرید اسپیکرهای تحت شبکه در کاهش هزینه‌های خرید و تهیه محصولی باکیفیت نقشی مستقیم دارد. جوان پردازش یک مجموعه معتبر و داخلی است که در زمینه فروش و راه‌اندازی سیستم‌های تحت شبکه و تجهیزات آن فعالیت می‌کند. مجموعه ما باتکیه‌بر دانش و تجربه مهندسان زبده، جدیدترین تکنولوژی‌ها را برای تولید اسپیکرهای شیپوری تحت شبکه به کار می‌گیرد. به همین دلیل بسیاری از مراکز و سازمان‌ها برای ارتقای پروتکل‌های ارتباطی خود، از خدمات جوان پردازش استفاده می‌کنند. شما نیز می‌توانید برای خرید پر فروش ترین مدل های بلندگوی شیپوری تحت شبکه از طریق سایت ما اقدام کنید.

سوالات متداول

آیا امکان استفاده از بلندگوهای شیپوری تحت شبکه در سوله‌ها و انبارها وجود دارد؟

بله با توجه به قدرت پرتاب صدای بالا، می‌توان از این محصولات در سوله‌ و انبارها استفاده کرد.

مقاومت بلندگوهای شیپوری 30 وات و 50 وات در برابر باران چگونه است؟

جنس بدنه این محصولات از فایبرگلاس و آلومینیوم است و مقاومت مناسبی در برابر بارش باران دارند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *