مقالات

بهترین تلفن های ویپ کدامند؟ پنج مدل از برترین‌ها را بشناسید!

بهترین تلفن های ویپ

تجربه یک ارتباط سریع و ایمن با بهترین تلفن های ویپ

استفاده از تلفن‌های تحت شبکه یک راهکار موثر برای افزایش امنیت تماس و بهبود سرعت انتقال پیام در سازمان‌ها و ادارات دولتی و خصوصی است. مراکز تلفن تحت شبکه برای برقراری ارتباط با بخش‌های مختلف، به دستگاه‌های تلفنی نیاز دارند که بالاترین امکانات را داشته باشند. شرکت‌های معتبری در زمینه طراحی و تولید این تجهیزات ارتباطی آنلاین فعالیت می‌کنند. بر همین اساس در این مطلب از سایت جوان پردازش به معرفی بهترین تلفن های ویپ می‌پردازیم و ویژگی‌های برتر آن‌ها را بررسی می‌کنیم.

پیشنهاد خرید

اینترکام سه دکمه تحت شبکه مدل لیا lia

1,000,000 تومان1,000,000 تومانمشاهده محصول

روش کار تلفن‌های تحت شبکه

تلفن‌های تحت شبکه به دلیل کاربرد تجاری‌شان، به‌گونه‌ای طراحی شده‌اند که بر خلاف تلفن عمومی سوئیچ ‌شده (PTSN)، در بستر اینترنت کار می‌کنند. این تلفن‌ها با کاهش هزینه‌های برقراری تماس، به‌راحتی امکان یک تماس آزاد و دستگاه‌های فراوان را در قالب اینترنت فراهم می‌سازند. ” تلفن ویپ ” برای برقراری ارتباط چهار مرحله زیر را پشت سر می‌گذارد:

  • اتصال تلفن در شبکه محلی (LAN)به سوئیچ یا روتر
  • تماس از جانب ارائه‌دهنده خدمات VoIP با مخاطب شما در زمان شماره‌گیری تلفن
  • برقراری تماس از طریق سرویس تحت شبکه و انتقال بسته‌های داده از تلفن IP
  • تبدیل سیگنال‌های دیجیتالی به صدای قابل شنیدن توسط تلفن ویپ

بهترین تلفن های ویپ

بهترین تلفن های ویپ چه ویژگی‌هایی دارند؟

استفاده از بهترین برندهای تلفن‌های ویپ، اصلی‌ترین هدف پس از راه‌اندازی  مرکز تلفن تحت شبکه به‌شمار می‌آید. تنوع بالای شرکت‌ها و برندهای تولیدکننده سیستم‌های پیجینگ و تجهیزات تلفن‌های تحت شبکه، شناخت ویژگی‌های بهترین تلفن‌ های ویپ را به قدم اول برای ورود به مسیر آنلاین ارتباطات تبدیل کرده است. به‌طورکلی مهم‌ترین ویژگی‌های یک برند تلفن تحت شبکه عبارت‌اند از:

  • بالاترین کیفیت صدایی و بیشترین امکانات نسبت به محصولات مشابه
  • کاربردهای متفاوت بر اساس موارد استفاده متنوع در مکان‌ها و فضاهای مختلف
  • برخورداری از فناوری‌های نوین و طراحی‌های نوآورانه متناسب با نیاز کاربران
  • طراحی کاربردی و ساده برای استفاده آسان و سریع

بهترین تلفن‌های تحت شبکه

مراکز صنعتی، مراکز آموزشی و درمانی، سازمان‌ها و ادارات و اماکنی که از سیستم‌های پیجینگ تحت شبکه استفاده می‌کنند، پس از نصب و راه‌اندازی مرکز تلفن ویپ، برندهای مختلف تلفن تحت شبکه مورد استفاده قرار می‌دهند. این برندها تنوع بالایی دارند که در ایران تلفن‌های تحت شبکه سیسکو، گرند استریم، آوایا و یالینک بیشترین کاربرد را دارند. در ادامه به معرفی بهترین تلفن های ویپ با کاربردهای مختلف می‌پردازیم.

تلفن تحت شبکه سیسکو مدل CP-8861

1. تلفن تحت شبکه سیسکو مدل CP-8861

یکی از بهترین تلفن های ویپ مدل CP-8861 برند سیسکو می‌باشد که با پشتیبانی از Wi-Fi، دارای 5 خط تلفن و یک پورت USB با قابلیت شارژ سریع است. این تلفن برای برخورداری از بالاترین سرعت انتقال داده‌های تماس، از سوئیچ اینترنت 10/100/1000 استفاده می‌کند. طراحی خلاقانه و کاربردی سیسکو CP-8861، امکان استفاده از صفحه نمایش رنگی با بالاترین وضوح، اسکرول سریع در بخش‌های مختلف فهرست پستی را به وجود می‌آورد.

تلفن ویپ گرند استریم مدل GRP و GXP

2. تلفن ویپ گرند استریم مدل GRP و GXP

در میان بهترین تلفن های ویپ، سه نمونه از بهترین سری‌های تولیدشده توسط گرند استریم دیده می‌شوند. این تلفن‌ها با کیفیتی بالا و طراحی شیک، انتخابی مناسب برای علاقه‌مندان به استفاده از تلفن‌های تحت شبکه به‌شمار می‌آیند. تمام این مدل‌ها به عملکردی ویدئویی برای ارتباطات تصویری مجهز هستند و پشتیبانی از سیستم عامل اندروید و صفحه لمسی نمایش، کاربردهای این نوع از تلفن‌های تحت شبکه گرند استریم را افزایش داده است. ویژگی‌های هر یک از مدل‌های ذکر شده به‌صورت زیر است:

  • مدل GPR: مناسب برای استقرار انبوه با طراحی شیک و سیستم عامل یکپارچه
  • مدل GXP: دارای امکانات فراوان و دارای خصوصیات پیشرفته

ویپ یالینک مدل SIP-T30

3. تلفن ویپ یالینک مدل SIP-T30

در میان بهترین تلفن های ویپ، آی‌پی‌ فون‌های یالینیک مدل SIP-T30 یک گزینه مناسب برای کاربرانی با کسب‌وکارهای کوچک به‌شمار می‌روند. این تلفن‌ها با یک LCD گرافیکی بزرگ، دسترسی آسان به اطلاعات را در سریع‌ترین زمان ممکن می‌کنند. برای استفاده گسترده از شبکه، در این مدل‌ها، پورت‌های شبکه SIP-T30 با دو سرعت  10 و 100 مگابیت بر ثانیه تعبیه‌ شده‌اند. تلفن ویپ یالینک مدل SIP-T30 با پشتیبانی از بستر شبکه، از هدست بی‌سیم   EHS35 Yealinkاستفاده می‌کند و یک دستگاه مناسب برای ارائه جلسات با قابلیت کنفرانس محلی 5 طرفه است.

تلفن ویپ یالینک مدل SIP-T31

4. تلفن ویپ یالینک مدل SIP-T31

نوع دیگری از بهترین تلفن های ویپ مدل یالینک، نسل جدید تلفن‌های سری T بوده که به‌عنوان یک تلفن شیک، دارای امکانات متعددی مانند صفحه LCD گرافیکی بسیار بزرگ، کنفرانس 5 طرفه برای افزایش مقدار بهره‌وری، پشتیبانی از دو حسابVoIP  و قابلیت تنظیم در چند زاویه مختلف است. با استفاده از مدل SIP-T31 برند یالینک می‌توانید از فیلتر نویز صدا و پلتفرم مدیریت دستگاه نیز استفاده کنید.

آوایا مدل J179 و J189

5. تلفن های تحت شبكه برند آوایا مدل J179 و  J189

برند آوایا به‌عنوان بخشی از بهترین تلفن های ویپ، دو سری دستگاه هم‌رده J179 و J189 را به بازار عرضه کرده است که این دو تلفن با پشتیبانی از چندین زبان، نشانگرهای انتظار پیام و دکمه‌های LED، طیف متنوعی از انواع امکانات را در اختیار کاربران قرار می‌دهند. طراحی منحصربه‌فرد این دو سری از تلفن‌ها، آن‌ها را به ابزاری مناسب برای نمایشگاه‌های تجاری و دورکاری تبدیل می‌کند.

تجربه ورود به دنیای آنلاین ارتباطات با خدمات جوان پردازش

استفاده از بسترهای آنلاین به‌جای سیستم‌های سنتی و آنالوگ برای برقراری تماس، به انتخاب اول مراکز صنعتی و کسب‌وکارهای بزرگ و کوچک تبدیل شده است. مزایای استفاده از پیجینگ تحت شبکه بسیاری از هزینه‌های این مراکز را کاهش داده و سرعت انتقال پیام را نیز تا حد قابل توجهی افزایش می‌دهد.

جوان پردازش به‌عنوان یک مرکز معتبر در زمینه تولید و عرضه انواع سیستم‌های پیجینگ تحت شبکه، مرکز تلفن ویپ، مراکز تلفن صنعتی تحت شبکه، اینترکام‌ها، تجهیزات تحت شبکه مانند آمپلی‌فایرها و اسپیکرهای تحت شبکه، مسیر ورود شما به دنیای ارتباطات نوین را هموار می‌کند. شما می‌توانید برای مشاهده محصولات و مشاوره با کارشناسان، از طریق سایت ما اقدام کنید.

پرسش و پاسخ

آیا با تلفن‌های ویپ می‌توان کنفرانس‌های صوتی برگزار کرد؟

بله بهترین تلفن های ویپ شرایط تشکیل کنفرانس‌های 4 طرفه را برای شما به وجود می‌آورند.

آیا تلفن‌های ویپ از بلوتوث و USB پشتیبانی می‌کنند؟

بله. برندهای یالینک، گرند استریم، آوایا و … این قابلیت را در محصولات خود تعبیه کرده‌اند.

بهترین برندهای تلفن‌های ویپ چه برندهایی هستند؟

گرند استریم، یالینک، پولی، میتل، آوایا، سیسکو، از بهترین تلفن های ویپ به شمار می‌آیند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *