مقالات

درخشش جوان پردازش در نمایشگاه هفته پژوهش 1402

جوان پردازش در نمایشگاه هفته پژوهش

برگزاری نمایشگاه هفته پژوهش 1402

هرساله در ماه آذر رویدادهای نمایشگاهی در روز و هفته پژوهش در سراسر ایران و در مراکز استان‌ها از جمله در تهران برگزار می‌شوند. روز پژوهش در سال 1402 مصادف با 25 آذرماه بود و هفته پژوهش نیز تا بیست و نهمین روز از ماه ادامه داشت. شعار امسال این هفته این بود؛ «بدون پژوهش و مطالعه تصمیم‌گیری نکنیم». هدف اصلی از رویدادهای نمایشگاهی در این هفته، ارتقای فرهنگ پژوهش و ترویج دانش، فناوری و نوآوری است.

جوان پردازش در نمایشگاه هفته پژوهش

دلیل حضور جوان پردازش در نمایشگاه هفته پژوهش

هفته پژوهش فرصتی برای تجدید نظر در رویکردهای پژوهشی، بررسی راهکارهای ارتقای سطح علمی کشور، افزایش انگیزه در میان مبدعان و نوآوران عرصه‌های مختلف دانش و فناوری و تقدیر از شرکت‌هایی است که در زمینه‌های مختلف فناوری و صنعت مشغول به کار هستند. همچنین نمایشگاه‌های هفته پژوهش محل گردهم‌آیی برترین شرکت‌های دانش بنیان و شرکت‌های پیشرو و نوآور در زمینه‌های گوناگون است.

شرکت جوان پردازش نیز یکی از برترین شرکت‌های دانش بنیان با افتخارات گوناگون است. این شرکت دارای بیش از 15 سال سابقه در زمینه فناوری‌های اطلاعات و ارتباطات است و با تکیه بر دانش، خلاقیت و تجربه کارشناسان خود توانسته است محصولاتی متنوع را در زمینه‌هایی مانند سیستم‌های اینترکام، سیستم‌های پیجینگ تحت شبکه، مرکز تلفن و همچنین نرم‌افزارهای کاربردی در این سیستم‌ها تولید کرده و به بازارها عرضه کند.

در واقع یکی از ویژگی‌های برتر جوان پردازش در این است که توانسته است مطابق با استانداردهای روز دنیا، تمامی فناوری‌ها، دانش و اجزای این سیستم‌ها را بومی‌سازی و تولید کند. به‌همین‌دلیل صنایع و شرکت‌های گوناگون می‌توانند از خدمات طراحی و اجرا و تامین قطعات و تجهیزات این سیستم در مجموعه جوان پردازش استفاده کنند و دیگر هیچ نیازی به نمونه‌های خارجی نداشته باشند.

جوان پردازش

معرفی محصولات جوان پردازش در نمایشگاه هفته پژوهش

نمایشگاه هفته پژوهش 1402 تهران با نام نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن‌بازار همزمان با هفته ملی پژوهش و فناوری از ۲۰ تا ۲۲ ماه آذر در مصلای تهران برگزار شد و مجموعه جوان پردازش از شرکت‌هایی که در این نمایشگاه محصولات دانش بنیان و فناوری‌های بومی سازی شده خود را به بازدید کنندگان معرفی کرد. جالب است بدانید این مجموعه توانسته است محصولات پیجینگ را برای تمامی زمینه‌های کسب‌وکار تولید کند.

از جمله محصولات این مجموعه می‌توان به سیستم پیجینگ بیمارستانی، سیستم پیجینگ فروشگاهی، سیستم پیجینگ صنعتی، سیستم پیجینگ سالن کنفرانس، سیستم پیجینگ اداری، سیستم پیجینگ مدارس و موسسات آموزشی، سیستم پیجینگ باشگاهی و … اشاره کرد. جوان پردازش همچنین تولید کننده اجزای این سیستم‌ها مانند انواع بلندگوهای تحت شبکه در انواع سقفی، شیپوری، دیواری، ستونی و …، انواع سامانه‌های مرکزی پیجینگ، نرم‌افزارهای حرفه‌ای برای مدیریت سیستم‌های پیجینگ و … است.

در نمایشگاه هفته پژوهش 1402 بسیاری از مسئولان نهادهای دولتی، مدیران شرکت‌ها و اپراتورهای فناوری اطلاعات، مدیران پارک‌های علم و فناوری، سرمایه‌گذاران بخش دانش بنیان، توسعه‌دهندگان نرم‌افزار و شرکت‌های مشاور و ارائه دهنده خدمات فناوری حضور داشتند و از غرفه جوان پردازش دیدن کردند.

برای خرید از مجموعه ما وارد صفحه فروشگاه محصولات جوان پردازش شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *