مقالات

معرفی فناوری‌های جدید مجموعه جوان پردازش در نمایشگاه تلکام 1402

معرفی فناوری‌های جدید مجموعه جوان پردازش در نمایشگاه تلکام

نمایشگاه تلکام؛ رویدادی با حضور شرکت‌های داخلی و خارجی

نمایشگاه تلکام با نام کامل نمایشگاه بین‌المللی مخابرات، فناوری اطلاعات و اقتصاد دیجیتال یکی از برترین رویدادهای کشور در این زمینه است. این رویداد تقریبا هر دو سال یکبار با حضور شرکت‌های داخلی و خارجی فراوان و رهبران و افراد بانفوذ در این زمینه برگزار می‌شود. در حالی که در تلکام سال 1400 به‌دلایلی مانند تحریم‌ها و موانع ارتباطات تجاری بین‌المللی تنها 54 شرکت داخلی حضور داشتند، تلکام 1402 در تاریخ دوم تا پنجم دی ماه با حضور 161 شرکت داخلی و خارجی برگزار شد.

معرفی فناوری‌های جدید مجموعه جوان پردازش در نمایشگاه تلکام

حضور جوان پردازش در نمایشگاه تلکام 1402

نمایشگاه تلکام در سال 1402 میزبان شرکت‌های داخلی و خارجی فراوان بود. از جمله این شرکت‌ها می‌توان به 6 شرکت چینی و همچنین مجموعه جوان پردازش به‌عنوان یکی از برترین شرکت‌های دانش بنیان داخلی و تولید کننده و عرضه کننده محصولات پیجینگ تحت شبکه اشاره کرد. برای اهمیت این رویداد و وسعت آن کافی است بگوییم که این رویداد در محل نمایشگاه بین‌المللی تهران در مساحتی معادل 21 هزار متر مربع برگزار شد.

از شرکت کنندگان این رویداد نیز می‌توان از این افراد نام برد:

  • معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس جمهوری
  • معاون وزیر صمت
  • معاون وزیر ارتباطات
  • رایزن علمی و فناوری روسیه
  • سفیر فیلیپین

معرفی فناوری‌های جدید مجموعه جوان پردازش در نمایشگاه تلکام

برنامه‌های نمایشگاه تلکام و درخشش جوان پردازش

به گفته حامد بی‌آزار، معاون امور نمایشگاهی شرکت سهامی نمایشگاه‌های ایران، تلکام 1402 برنامه‌های مختلفی داشته است که از جمله آن‌ها می‌توانیم از کارگاه‌های آموزشی در زمینه‌های مختلف دانش و فناوری مانند بخش اطلاعات و ارتباطات و همچنین زمینه‌های مرتبط با اقتصاد دیجیتال و فناوری‌های دیفای نام برد. همچنین در این نمایشگاه پاویونی برای رونمایی از محصولات دانش بنیان در نظر گرفته شده بود.

شرکت جوان پردازش نیز به‌عنوان یکی از شرکت‌های پیشرو دانش بنیان برخی از محصولات جدید و برتر خود را در این نمایشگاه به بازدید کنندگان معرفی کرد. این شرکت دارای بیش از 15 سال سابقه فعالیت در حوزه ICT است و محصولاتی نوآورانه را در زمینه‌هایی مانند سیستم‌های اینترکام، سیستم‌های صوتی تحت شبکه و مراکز تلفن تولید کرده است. این شرکت همچنین دارای محصولاتی متنوع برای سیستم پیجینگ بیمارستانی، سیستم پیجینگ صنعتی، سیستم پیجینگ مدارس، سیستم پیجینگ شهری، سیستم پیجینگ فروشگاهی و … است.

دیگر شرکت‌ها و نهادهای نمایشگاه تلکام از جمله مراکز فعال در این زمینه‌ها بوده‌اند:

  • نهادهای سیاستگذار ارتباطات و فناوری اطلاعات
  • تشکل‌های بخش ICT
  • شرکت‌های مشاور و خدمات طراحی و مهندسی
  • شرکت‌های یکپارچه‌ساز و بهینه‌ساز شبکه
  • پارک‌های علمی و فناوری
  • اپراتورهای فناوری اطلاعات
  • صندوق‌های حمایت از فناوری و نوآوری

نمایشگاه تلکام

تلکام 1402؛ نویدبخش توسعه فناوری‌های ارتباطی و اقتصاد دیجیتال

نمایشگاه تلکام در 6 سالن از سالن‌های نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار شد و استقبال از این نمایشگاه بسیار مثبت ارزیابی شده است. در این نمایشگاه همچنین شاهد حضور 80 نفر در قالب هیات‌های تجاری از 9 کشور بودیم. همچنین محصولات و فناوری‌های معرفی شده در این نمایشگاه نویدبخش توسعه روزافزون فناوری‌های ارتباطی و اقتصاد دیجیتال به کمک شرکت‌های دانش بنیان از جمله شرکت جوان پردازش بودند. از دیگر شرکت کنندگان در این نمایشگاه می‌توان به باداراکامارا سفیر آفریقا، روبرتوجی مانالو سفیر فیلیپین، انریکه اوئرتا سفیر مکزیک و دکتر ادیب رئیس کانون فاوا اشاره کرد.

برای آشنایی با محصولات ما و خرید به صفحه فروشگاه محصولات جوان پردازش مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *