مقالات

مدل های تلفن صنعتی دیواری در بازار – “معرفی انواع پرکاربرد”

مدل های تلفن صنعتی دیواری در بازار

مدل‌های مختلف و کاربردی تلفن صنعتی دیواری

چه از نظر ظاهری، چه از نظر ویژگی‌های فنی و چه از نظر امکانات، تلفن‌های صنعتی و مخصوصا مدل‌های صنعتی دیواری، تفاوت‌هایی با تلفن‌های دیگر دارند. در نتیجه، اگر قصد خرید این تلفن‌ها را دارید، لازم است حتما اطلاعات جامعی درباره مدل های تلفن صنعتی دیواری داشته باشید. به همین خاطر، پیشنهاد می‌کنیم این مطلب از مجموعه جوان پردازش را از دست ندهید.

مدل های تلفن صنعتی دیواری

تلفن صنعتی دیواری؛ بهترین گزینه برای تماس با بخش‌های مختلف

بدون شک، تلفن به بخشی جدایی ناپذیر از سبک زندگی مدرن تبدیل شده است. این امر به قدری جزء ضروری تمدن بشری شده است که در این عصر از توسعه فناوری، فکر کردن به زندگی بدون تلفن دشوار است. با پیشرفت تکنولوژی، تلفن نیز تغییرات بسیاری را پشت سر گذاشته و به مرحله‌ای رسیده است که به افراد این امکان را می‌دهد تا در شرایط اضطراری به راحت‌ترین شکل ممکن ارتباط برقرار کنید.

با این حال، طی یک دوره زمانی، ما شاهد اهمیت روزافزون تلفن‌های همراه و انواع دیگر آن بوده ایم. اما وقتی در مورد کاربرد صنعتی صحبت می‌کنیم، هیچ چیزی نمی تواند جایگزین تلفن‌های صنعتی شود. این گوشی‌ها برای مصارف تجاری محبوب هستند و به گونه‌ای طراحی شده اند که در برابر آب مقاومت می‌کنند، آمار خرابی در آن‌ها بسیار پایین است و حتی برخی مدل‌ها در برابر انفجار نیز مقاوم هستند! آنها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که در برابر شرایط پیچیده مقاومت می‌کنند و می‌توانند عملکرد خوبی داشته باشند. تلفن ضد آب و هوا، تلفن ضد انفجار و تلفن مقاوم در برابر خرابکاری سه نوع مختلف تلفن صنعتی دیواری هستند که برای استفاده در شرایط کاری و سخت طراحی شده‌اند.

مدل های تلفن صنعتی دیواری

انواع مدل های تلفن صنعتی دیواری

از نظر ویژگی‌های فنی، تلفن‌های صنعتی دیواری به مدل های مختلفی تقسیم می‌شوند. برخی از این تلفن‌ها ضد آب هستند. د‌ر نتیجه، در محیط‌هایی که دائما با آب سروکار دارند و رطوبت به شدت در آن‌ها بالا است، می‌توان از این نوع تلفن‌ها استفاده کرد. د‌ر حالی که برخی از مدل‌های دیگر تلفن‌های صنعتی، ضد انفجار و حرارت هستند. در برخی از کارگاه‌ها و صنایع، به قدری دما بالا است که تلفن‌های معمولی از بین می‌روند. به همین خاطر، تلفن‌های ضد انفجار می‌توانند گزینه‌های مناسب برای این شرایط استفاده باشند. در ادامه برخی از مدل های تلفن صنعتی دیواری را براساس ویژگی‌های فنی آن‌ها بررسی کرده‌ایم.

تلفن صنعتی ضد آب

تلفن‌های صنعتی دیواری ضد آب

تلفن صنعتی دیواری با تمرکز بر قابلیت اطمینان، ایمنی و کارایی آن طراحی شده است که به شما امکان برقراری ارتباط را در شرایط مختلف محیطی و حتی آب‌وهوایی می‌دهد. تلفن‌های ضد آب و هوا همان‌طور که از نام آن‌ها مشخص است به گونه‌ای طراحی و ساخته شده‌اند که در برابر شرایط محیطی سخت مانند جو اسیدی، صدای بلند محیط، گازهای انفجاری یا دماهای متغیر مقاومت می‌کنند و قادر به عملکرد خوبی هستند. علاوه بر این، این گوشی‌ها در صورت وجود گرد و غبار و دسترسی به آب در محیط نیز قابل استفاده هستند. لازم به ذکر است که تلفن‌های مقاوم در برابر آب و هوا برای استفاده در فضای باز مناسب هستند.

در ادامه برخی از ویژگی‌های تلفن صنعتی را بررسی کرده‌ایم:

  • در تلفن صنعتی اتصال خط ماژولار و گوشی با میکروفون حذف نویز تعبیه شده است
  • استفاده از تلفن صنعتی در موقعیت‌های نامطلوب آسان است. زیرا این تلفن‌ها باید شماره‌های شماره‌گیری سریع را برای دسترسی سریع دکمه فشار توسط کاربر تلفن ذخیره کنند
  • تلفن ضد آب و هوا به گونه‌ای طراحی شده است که به راحتی بر روی تیر یا دیوار نصب می‌شود و همچنین دارای بلندگوهای ضد رطوبت و بدون سوراخ است.
  • تلفن‌های ضد آب و هوا باید حفاظت IP داشته باشند. معمولا IP 66 با گسکت است.
  • تلفن‌های ضد آب و هوا از آلیاژ سبک تشکیل شده اند
  • تلفن‌های ضد آب و هوا از شبکه تلفن برق می‌گیرد
  • سیم تلفن‌های ضد آب معمولا کابلی است که با سیم مارپیچ فولادی ضد زنگ پوشانده شده است
  • تلفن‌های ضد آب و هوا دارای رینگر داخلی است و صدای رینگر بیش از 90 دسی بل است
  • تلفن‌های ضد آب و هوا برای جلوه‌های بصری بهتر دارای LED است

تلفن صنعتی ضد انفجار

تلفن‌های ضد انفجار

همان‌طور که پیش‌تر به این نکته اشاره کردیم، تلفن‌های صنعتی دیواری که از نوع ضد انفجار هستند، برای استفاده در شرایط خاص با دمای بالا و دارای خطر انفجار مناسب می‌باشند. نصب این تلفن‌ها آسان است و می‌توان آن‌ها را مستقیما به هر شبکه تلفنی با استفاده از سیم متصل کرد. بهترین بخش در مورد این تلفن‌ها این است که عملکرد این تلفن‌ها حتی در ارتفاع 15000 فوتی نیز کاملا صحیح و بدون مشکل می‌باشد. با این حال، این نوع تلفن‌ها ممکن است نیاز به سیم کشی خاصی داشته باشند.

انواع تلفن صنعتی دیواری از نظر ویژگی‌های ظاهری و امکانات

از نظر ویژگی‌های ظاهری و برخی از امکانات، تلفن‌های صنعتی دیواری را می‌توان به مدل های متنوعی تقسیم کرد. اگر قصد خرید تلفن صنعتی را دارید، پیشنهاد می‌کنیم حتما اطلاعاتی درباره شرایط استفاده هرکدام از مدل‌ها و کاربردهای آن‌ها داشته باشید تا بتوانید خریدی متناسب با نیازتان را انجام دهید.

در ادامه تلفن‌های صنعتی دیواری را از نظر امکانات بررسی کرده‌ایم:

  • نوع اتصال گوشی: برخی از گوشی‌ها دارای اتصال سیمی ساده و برخی دیگر دارای روکش فولادی ضد زنگ هستند
  • برخورداری از شماره‌گیر یا Dialpad: برای شماره‌گیری و تماس با بخش‌های مختلف، باید تلفن صنعتی دیواری را خریداری کنید که دارای شماره‌گیر باشد
  • برخورداری از پوشش ضد آب: برخی از مدل‌های تلفن‌های صنعتی دیواری دارای پوششی هستند که مانع از ورود آب و رطوبت به داخل آن‌ها می‌شود

مدل های تلفن صنعتی دیواری

جوان پردازش؛ مرجع خرید انواع تلفن صنعتی دیواری با قیمت مناسب

مجموعه جوان پردازش ارائه کننده انواع مدل های تلفن صنعتی دیواری است. برای خرید این دستگاه، سیستم پیجینگ و حتی  سیستم صوتی کارخانه می‌توانید همین حالا و از طریق مسیرهای ارتباطی موجود، با مشاورین مجموعه ما در تماس باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *