مقالات

سیستم پیجینگ ارزان – چگونه با کم‌ترین هزینه این سیستم را نصب کنیم؟

سیستم پیجینگ ارزان

پیاده‌سازی سیستم پیجینگ ارزان؛ دغدغه بسیاری از سازمان‌ها

برای اطلاع‌رسانی عمومی در سازمان‌ها، شرکت‌ها و محیط‌های بزرگ مانند بیمارستان‌ها و دانشگاه‌ها باید از یک سیستم قدرتمند و امن استفاده کرد. سیستم پیجینگ‌، برترین سیستم برای اطلاع‌رسانی عمومی در این محیط‌ها است که بسیاری از سازمان‌ها از آن استفاده می‌کنند. اما هزینه پیاده‌سازی و نصب این سیستم در سازمان‌های بزرگ نسبتا بالا است و به همین خاطر بسیاری از سازمان‌ها به دنبال سیستم پیجینگ ارزان هستند. اما چگونه می‌توان سیستم پیجینگ‌ را با کم‌ترین قیمت نصب کرد؟ آیا سیستم‌های پیجینگ ارزان کارایی مناسبی دارند؟ در این مطلب از جوان پردازش، به این سوالات مهم پاسخ می‌دهیم.

سیستم پیجینگ ارزان

آیا یک سیستم پیجینگ ارزان کیفیت و کارایی مناسبی دارد؟

در ابتدا باید بگوییم که یک سیستم پیجینگ ارزان لزوما بدون کیفیت و کارایی مناسب نیست. چرا که برخی افراد تصور می‌کنند که سیستم‌های پیجینگ ارزان کارایی لازم را ندارند و بعد از مدتی دیگر نمی‌توان از آن‌ها به‌صورت بهینه استفاده کرد. اما باید گفت که در صورت انتخاب تجهیزات مناسب و تهیه یک نقشه اصولی، می‌توان سیستم پیجینگ را با کم‌ترین هزینه نیز راه‌اندازی کرد. هرچند باید گفت که اگر به سراغ تجهیزات ارزان‌قیمت و شرکت‌های مجری نابلد بروید، یک سیستم پیجینگ‌ ارزان خواهید داشت؛ اما این سیستم در کوتاه‌ترین زمان ممکن کارایی خود را از دست خواهد داد.

چگونه می‌توان یک سیستم پیجینگ‌ ارزان تهیه کرد؟

برای نصب یک سیستم پیجینگ ارزان، شما سه راهکار ساده دارید. در ابتدا باید به دنبال تجهیزات تولید داخل بروید که در قیمت مناسب، کارایی ایده‌آلی را نیز ارائه می‌دهند. در مرحله بعد، تهیه نقشه محیط سازمان شما قرار دارد. هرچه نقشه تهیه شده بهینه‌تر باشد، هزینه شما کم‌تر خواهد بود. مرحله آخر نیز برون‌سپاری تهیه تجهیزات و نصب سیستم پیجینگ ارزان به شرکت‌های معتبر است. تنها در صورت اجرای این سه مرحله است که شما می‌توانید یک سیستم پیجینگ ارزان داشته باشید و سازمانتان را با کم‌ترین هزینه به این سیستم مجهز کنید. در ادامه با این سه راهکار بیشتر آشنا می‌شویم.

سیستم پیجینگ ارزان

به دنبال محصولات داخلی باکیفیت بروید

تصور کنید برای سیستم پیجینگ‌ خود به یک تلفن ویپ نیاز دارید. هزینه خرید نسخه خارجی این تجهیز چندین برابر نسخه داخلی آن است. به همین خاطر یکی از مهم‌ترین راهکارهای کاهش هزینه سیستم پیجینگ، انتخاب تجهیزات داخلی به‌جای تجهیزات تولید خارج است. برای مثال، شما می‌توانید با انتخاب مرکز تلفن تحت شبکه تولید داخل، هزینه‌های خود را به‌شدت کاهش دهید. البته باید اشاره کرد که تمام تجهیزات پیجینگ تولید داخل کیفیت و کارایی بالایی ندارند و به همین خاطر شما باید به سراغ محصولاتی بروید که توسط شرکت‌های معتبر تولید و به بازار عرضه می‌شوند.

 تهیه یک نقشه اصولی

قرارگیری تجهیزات در محیط سازمان و محل قرارگیری هر یک از تجهیزات زیرساختی پیجینگ، باید در طی فرایند نقشه‌کشی انجام شود. اگر می‌خواهید یک سیستم پیجینگ ارزان داشته باشید، باید از تمام هزینه‌های اضافی در طی نقشه‌کشی جلوگیری کنید. برای مثال، اگر قصد نصب یک پیجینگ تحت شبکه را دارید، باید تا حد امکان تعداد بلندگوهای موجود در محیط را کاهش دهید. به همین خاطر به شکلی بلندگوها را در نقشه قرار داده که بیشترین پوشش را داشته باشند.

سیستم پیجینگ ارزان

همه‌چیز را به شرکت مجری سیستم پیجینگ بسپارید

بسیاری از افراد تصور می‌کنند که برای نصب یک سیستم پیجینگ ارزان، باید تمام مراحل خرید تجهیزات، نقشه‌کشی و نصب را خودشان انجام دهند. اما این تصور کاملا غلط است. چرا که در مرحله اول، شما تخصص لازم برای اجرای یک سیستم پیجینگ را ندارید و قطعا در طی این مسیر پیچیده دچار مشکل می‌شوید. در مرحله دوم، برون‌سپاری نصب سیستم پیجینگ به شرکت‌های مجری معتبر می‌تواند هزینه‌های نهایی شما را به‌شدت کاهش دهد. چرا که این شرکت‌ها دقیقا می‌دانند که شما به چه تجهیزاتی نیاز دارید و تلاش می‌کنند تا در هزینه‌های شما به‌خوبی صرفه‌جویی کنند. همچنین پشتیبانی و خدمات پس از فروش این شرکت‌ها نیز هزینه‌های نصب طولانی‌مدت سیستم پیجینگ شما را کاهش می‌دهد.

نکاتی که در زمان خرید سیستم پیجینگ ارزان باید در نظر داشت

اگر تصمیم خود را گرفته‌اید و می‌خواهید یک سیستم ‌پیجینگ ارزان داشته باشید، باید به برخی نکات مهم در این زمینه توجه کنید. برای مثال، تجهیزات انتخابی شما در هر صورت باید کیفیت بالایی داشته باشند. از طرف دیگر، شرکت مجری سیستم پیجینگ باید سابقه‌ای طولانی داشته و در کار خود حرفه‌ای باشد. در ادامه با این نکات آشنا می‌شویم.

انتخاب تجهیزات باکیفیت

برخی افراد برای کاهش هزینه‌های نصب سیستم ‌پیجینگ، به سراغ تجهیزات بی‌کیفیت می‌روند که قیمت بسیار پایین‌تری دارند. اما باید گفت که این کار کاملا اشتباه است. چرا که تجهیزات بی‌کیفیت تنها در مرحله نصب هزینه‌های شما را کاهش می‌دهند و پس از گذشت مدتی کوتاه، دچار خرابی می‌شوند. در نتیجه هزینه شما در طولانی‌مدت برای نگهداری و تعمیر تجهیزات پیجینگ به‌شدت بالا می‌رود. این دقیقا همان چیزی است که شما با انتخاب سیستم پیجینگ ارزان سعی داشتید تا از آن دوری کنید. به همین خاطر پیشنهاد می‌کنیم که با سراغ تجهیزات پیجینگ باکیفیت اما مقرون‌به‌صرفه بروید.

سیستم پیجینگ ارزان

شرکت مجری باید سابقه مناسبی داشته باشد

بدون توجه به هزینه اجرای سیستم ‌پیجینگ، شما باید کار اجرا را به یک شرکت مجرب و باسابقه بسپارید. در این صورت، علاوه‌بر کنترل هزینه‌ها، سیستم پیجینگی کارآمد و اصولی خواهید داشت. همچنین شرکت‌های معتبر، از بهترین تجهیزات برای نصب سیستم‌ پیجینگ شما استفاده می‌کنند.

برای کاهش هزینه، قید الزامات را نزنید

هر سیستم ‌پیجینگی باید الزاماتی داشته باشد. برای مثال، در یک مساحت مشخص، تعداد مشخصی بلندگو باید استفاده شوند تا پوشش کافی را داشته باشند. برخی افراد برای کاهش هزینه نصب سیستم پیجینگ، این الزامات را نادیده می‌گیرند. اما باید گفت که نادیده گرفتن این الزامات، به‌شدت کارایی سیستم پیجینگ‌ شما را کاهش می‌دهد. در ادامه نیز شما باید با صرف هزینه بسیار بیشتر، این الزامات را در سیستم فعلی خود پیاده کنید. به همین خاطر می‌توان گفت که یک سیستم پیجینگ‌ ارزان، لزوما به ‌معنای یک سیستم بدون تجهیزات مناسب و کافی نیست.

خرید سیستم پیجینگ با قیمت مناسب از جوان پردازش

اگر به دنبال یک سیستم پیجینگ‌ ارزان، اما باکیفیت و کارآمد هستید، پیشنهاد می‌کنیم که تجهیزات مورد نیاز خود را از مجموعه جوان پردازش خریداری کنید. همچنین شما می‌توانید از صفر تا صد نقشه‌کشی و نصب تجهیزات سیستم پیجینگ خود را نیز به تکنسین‌های مجرب مجموعه ما بسپارید. با استفاده از خدمات جوان پردازش، شما کیفیت را با قیمتی بسیار مناسب تجربه خواهید کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *