مقالات

انواع تلفن صنعتی تحت شبکه – معرفی و مقایسه چهار مدل با عملکرد بالا

انواع تلفن صنعتی تحت شبکه در محیط‌های مختلف کاربرد دارند

تلفن صنعتی تحت شبکه برای استفاده در کارگاه‌ها، ایستگاه‌های مترو، راه‌آهن و بزرگراه‌ها مناسب است. تلفن صنعتی تحت شبکه یا همان تلفن صنعتی VoIP مانند تلفن‌های معمولی ویپ با پروتکل SIP کار می‌کند. برای رجیستر کردن این تلفن به مرکز تلفن تحت شبکه نیاز است. با استفاده از هر مرکز تلفنی که از پروتکل SIP پشتیبانی می‌کند، می‌توان تلفن صنعتی تحت شبکه در اختیار داشت. در این مطلب قصد داریم به مقایسه انواع تلفن صنعتی تحت شبکه بپردازیم.

تلفن صنعتی جوان پردازش مدل آذر؛ یکی از انواع تلفن صنعتی تحت شبکه

تلفن صنعتی جوان پردازش مدل آذر یکی از تلفن‌هایی است که از پروتکل SIP پشتیبانی می‌کند. این نوع تلفن در مقایسه با تلفن‌های صنعتی آنالوگ عملکرد بسیار بهتری دارد. همچنین، هزینه‌های نصب و نگهداری آن نیز پایین است و می‌توان آن را به آسانی در محیط‌های مختلف نصب کرد.

این تلفن صنعتی تحت شبکه ضدضربه، ضدآب و ضد انفجار است و در برابر گرد و غبار نیز مقاوم می‌باشد. به همین خاطر تلفن صنعتی مدل آذر برای محیط‌هایی با شرایط مختلف آب‌وهوایی بسیار مناسب است. همچنین برای افزایش باعث استحکام آن در برابر ضربه، این تلفن به کیبورد فلزی و هندست زره‌پوش فلزی مقاوم مجهز است.

کیفیت ایده‌آل تلفن صنعتی مدل آذر در طی تماس باعث شده است تا در محیط‌های شلوغ و پرسروصدا نیز کارایی مناسبی داشته باشد. بر خلاف برخی از مدل‌های تلفن صنعتی قدیمی که در طی تماس کیفیت مناسبی نداشتند، تلفن صنعتی مدل آذر با بهره‌گیری از شبکه اینترنتی عملکرد بسیار مطلوبی دارد. از میان سایر ویژگی‌ها و مزایای تلفن صنعتی جوان پردازش مدل آذر می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • امکان اضافه کردن زنگ هشدار و چراغ گردان و استفاده از آن در مکان‌های حساس و پرخطر
  • ضدسرقت و امکان استفاده در محیط‌های باز
  • کاربرد در فضاهای نامناسب
  • امکان استفاده در مواقع ضروری
  • امکان عیب‌یابی خودکار و کنترل از راه دور

اینترکام مدل لیا

پیشنهاد خرید

اینترکام سه دکمه تحت شبکه مدل لیا lia

1,000,000 تومان1,000,000 تومانمشاهده محصول

اینترکام سه‌دکمه تحت شبکه لیا؛ از بهترین انواع تلفن صنعتی تحت شبکه

تلفن صنعتی تحت شبکه لیا محصول شرکت جوان پردازش، دارای اینترکام تک‌دکمه، اسپیکر قوی و همچنین دو دکمه ارتباط همزمان با 2 دستگاه است و با نام اینترکام سه‌دکمه تحت شبکه نیز شناخته می‌شود. این تلفن صنعتی برای برقراری تماس دارای صفحه کلید مناسب است و امکان ارتباط صوتی با دو دستگاه دیگر نیز از طریق دو دکمه اضافی فراهم شده است.

لازم به ذکر است که تلفن صنعتی تحت شبکه لیا نسبت به سایر مدل‌ها برای پخش صدای بلندتر در مراکز صنعتی دارای نویز و حجم صدای بالا، دارای یونیت بلندگوی قوی‌تر است که از مزایای اصلی این نوع تلفن صنعتی تحت شبکه به شمار می‌رود. از میان سایر ویژگی‌های اینترکام سه‌دکمه لیا به عنوان یکی از بهترین انواع تلفن صنعتی تحت شبکه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دارای بدنه ضدآب و ضدضربه
  • دارای بلندگوی قوی
  • مجهز به کیت چراغ هشداردهنده

 

اینترکام دیواری مدل البرز

اینترکام دیواری مدل البرز؛ از مقاوم‌ترین انواع تلفن صنعتی تحت شبکه

از میان دیگر انواع تلفن صنعتی تحت شبکه می‌توان به اینترکام تحت شبکه مدل اشاره کرد که می‌تواند به عنوان یک نقطه پایانی مورد استفاده قرار بگیرد و عملکردی شبیه به گوشی تلفن بدون هندست دارد. این نوع تلفن صنعتی تحت شبکه برای شماره‌گیری دارای یک دکمه تماس فوری و صفحه کلید 3 در 4 است.

بسته به کاربرد این مدل در محیط‌های داخلی و یا بیرونی، می‌توان از بدنه جنس پلاستیکی و یا فلزی آن استفاده کرد. برای استفاده از این تلفن تحت شبکه در محیط‌های امنیتی، توصیه می‌شود از مدل دارای دوربین استفاده کنید. همچنین در محیط‌هایی که کاربر باید شماره‌گیری و یا ورود رمز را وارد کند، بهتر است مدل مجهز به کیبورد شماره‌گیری را انتخاب کنید. از میان دیگر ویژگی‌های تلفن صنعتی تحت شبکه مدل البرز می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • پشتیبانی از پروتکل SIP
  • سازگاری با بیشتر مراکز تلفن صنعتی تحت شبکه
  • قابلیت PoE
  • امکان نصب روی دیوار به صورت توکار و روکار
  • قابلیت حذف نویز و اکو
  • پشتیبانی از VLAN و DHCP
  • دارای ماژول رله برای اجرای فرامین کنترلی

 

اینترکام دیواری تک دکمه

اینترکام دیواری تک‌دکمه مدل دماوند؛ از مدرن‌ترین انواع تلفن صنعتی تحت شبکه

اینترکام مدل دماوند یکی دیگر از انواع تلفن صنعتی تحت شبکه است که می‌تواند به عنوان یک نقطه پایانی مورد استفاده قرار بگیرد. این مدل دارای یک دکمه تماس فوری است. همچنین برای انجام تنظیمات مورد نظر، امکان دسترسی به وب نیز در این تلفن وجود دارد. برای این کار، با داشتن آدرس IP دستگاه و نام کاربری و رمز عبور می‌توانید وارد صفحه تنظیمات بشوید.

در این صفحه می‌توانید تنظیمات امنیتی، آدرس IP و شبکه و همینطور SIP Account را اعمال کنید. همچنین در این صفحه امکان مشاهده لاگ ارتباط با دستگاه و همچنین لاگ تماس، تماس‌های دستگاه و دریافت فایل pcap، تنظیمات صدا، تنظیمات مربوط به auto provisioning و غیره نیز وجود دارد. سایر ویژگی‌های تلفن صنعتی تحت شبکه مدل دماوند عبارتند از:

  • پشتیبانی از پروتکل SIP
  • سازگاری با بیشتر مراکز تلفن صنعتی تحت شبکه
  • قابلیت PoE
  • امکان نصب روی دیوار به صورت توکار و روکار
  • قابلیت حذف نویز و اکو
  • پشتیبانی از VLAN و DHCP
  • دارای ماژول رله برای اجرای فرامین کنترلی

برای مشاهده انواع اینترکام های تحت شبکه به صفحه خرید اینترکام تحت شبکه مراجعه کنید.

 

در مطلب از پیش منتشر شده ای مطالب مفیدی در رابطه با کاربرد این تلفن های به شما ارائه داده ایم به شما پیشنهاد میدهیم از صفحه ” کاربرد تلفن صنعتی تحت شبکه ” دیدن نمایید.

جوان پردازش

جوان پردازش؛ تولیدکننده انواع تلفن صنعتی تحت شبکه

انواع تلفن صنعتی تحت برای برقراری ارتباط پردازش از پروتکل SIP استفاده می‌کنند. برای بسیاری از مکان‌ها مانند محیط‌های حساس و کارگاهی که نیازمند برقراری ارتباط سریع هستند، می‌تواند از اینترکام‌های دارای یک یا دو دکمه ارتباط سریع استفاده کرد. چنین اینترکام‌هایی دارای آمپلی‌فایر داخلی هستند که با توجه به طراحی برد اصلی بر اساس معماری (ACN)Active Noise Cancellation  مانع از تولید نویز و اکو می‌شوند.

جوان پردازش “، شرکت دانش‌بنیان و پیشرو در طراحی و تولید انواع تلفن صنعتی تحت شبکه است. ما در جوان پردازش متناسب با کاربری و ویژگی‌های مد نظر شما، بهترین تلفن صنعتی را با مناسب‌ترین قیمت ارائه می‌دهیم. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره انواع تلفن صنعتی تحت شبکه، لطفا با کارشناسان ما در جوان پردازش تماس بگیرید.

سوالات متداول

تلفن صنعتی جوان پردازش مدل آذر برای چه مکان‌هایی مناسب است؟

از تلفن صنعتی مدل آذر می‌توان در تونل‌های زیرزمینی، پالایشگاه‌ها، بیمارستان‌ها، ایستگاه‌های مترو، بزرگراه‌ها

هتل‌ها، کارخانه‌ها، پارکینگ‌ها، نیروگاه‌ها، پست‌های اداره برق، دکل‌های تلویزیون و کابین جرثقیل‌های بالابر استفاده کرد.

آیا می‌توان از تلفن صنعتی تحت شبکه مدل البرز در مراکز صنعتی استفاده کرد؟

بله، از آنجایی که تلفن صنعتی تحت شبکه البرز بدنه‌ای مقاوم دارد و ضدآب است، امکان استفاده از آن در محیط‌های صنعتی وجود دارد.

از کدام یک از انواع تلفن صنعتی تحت شبکه در مکان‌های امنیتی استفاده می‌شود؟

برای مکان‌های امنیتی، لازم است تلفن صنعتی تحت شبکه دارای دوربین باشد. همچنین در چنین محیط‌هایی برای ورود نام کاربری و رمز عبور، باید از انواع تلفن صنعتی تحت شبکه دارای کیبورد استفاده شود. برای چنین کاربردی، از تلفن صنعتی تحت شبکه مدل البرز استفاده کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *