مقالات

بهترین برند سیستم پیجینگ کدام است؟

بهترین برند سیستم پیجینگ جوان پردازش
پیشنهاد خرید

اینترکام سه دکمه تحت شبکه مدل لیا lia

1,000,000 تومان1,000,000 تومانمشاهده محصول

بهترین برند سیستم پیجینگ کدام است؟

سیستم پیجینگ یک سیستم ضروری برای مکان‌های بزرگ مانند کارخانه‌ها، بیمارستان‌ها، فروشگاه‌ها، مراکز خرید، فرودگاه‌ها، پارک‌ها و غیره است که توسط آن می‌توان پیام‌های صوتی، موسیقی، اطلاعیه‌ها و غیره را به اطلاع عموم رساند. امروزه این سیستم‌ها پیشرفت قابل ملاحظه‌ای داشته‌اند و سیستم‌های پیجینگ تحت شبکه جای سیستم‌های قدیمی‌ را گرفته‌اند. انتخاب یک سیستم پیجینگ باکیفیت و استاندارد که بتواند صدا را با کیفیت خوبی به گوش مخاطبان برساند، اهمیت زیادی دارد، بنابراین لازم است که با بهترین برند سیستم پیجینگ و مهم‌ترین مشخصاتی که هنگام خرید سیستم پیجینگ باید به آن‌ها توجه کنید، آشنا باشید.

 

برای خرید بهترین برند سیستم پیجینگ چه نکاتی را باید در نظر بگیرید؟

سیستم پیجینگ IP یک سیستم الکترونیکی متشکل از اسپیکرهای متصل به شبکه است که صدای انسان، موسیقی یا هر صدای دیگری را تقویت و پخش می‌کند. همچنین شامل نرم‌افزار مدیریت صدا است. یک سیستم صوتی تحت شبکه شامل اسپیکرها، اینترکام، تقویت‌کننده‌های صوتی و نرم‌افزارهای مدیریتی است. هنگام خرید بهترین سیستم پیجینگ باید توجه داشته باشید که تمام قطعات و اجزای تشکیل‌دهنده، استاندارد و دارای بهترین کیفیت باشند.

تقویت‌کننده‌های IP کوچک را می‌توان در هر جایی که شبکه دچار افت شد، بدون نیاز به اتصال سیم بلندگو از یک تقویت‌کننده مرکزی بزرگ قرار داد. نرم‌افزار سیستم پیجینگ را می‌توان روی رایانه شخصی اجرا کرد. این نرم‌افزار، سیستم را مدیریت می‌کند و صدایی با کیفیت صدای دیجیتال را در هر کجا که نیاز داشته باشید، ارائه می دهد.

اینترکام به شما امکان می‌دهد با یک ایستگاه کنترل ایمنی مرکزی ارتباط برقرار کنید. شما می‌توانید از یک کنسول مدیریت به یک اینترکام در یک اتاق خاص یا با همه افراد سازمان ارتباط برقرار کنید. همچنین می‌توانید به هر تلفن متصل به شبکه دسترسی داشته باشید. از اینترکام می‌توان برای کنترل بازدیدکنندگان در درب‌های ورودی و خروجی استفاده کرد. تقویت‌کننده‌ها و اینترکام را می‌توان در اطراف محوطه مورد نظر خود در داخل یا خارج از ساختمان نصب کرد، اما تجهیزاتی که در خارج از ساختمان استفاده می‌شوند باید از جنس مناسب و در برابر رطوبت عایق باشند.

اینترکام‌های متصل به شبکه در انواع مختلف دیواری، توکار دیواری، رومیزی و در فضای باز وجود دارند. همه آن‌ها با استفاده از PoE یا آداپتور برق اختیاری برای نصب آسان تغذیه می‌شوند. درحال‌حاضر با استفاده از شبکه اترنت موجود، آسان‌تر از هر زمان دیگری می‌توان یک سیستم پیجینگ در یک محوطه بزرگ نصب کرد و از آن برای ارائه اعلان اضطراری یا هر پیام دیگری به قسمت‌های مختلف استفاده کرد.

بهترین برند سیستم پیجینگ

برترین برندهای تجهیزات صوتی پیجینگ و IP کدام است؟

در ادامه، به معرفی بهترین سیستم صوتی پیجینگ موجود در بازار می‌پردازیم.

جوان پردازش بهترین برند سیستم پیجینگ در ایران

شرکت جوان پردازش بهترین برند سیستم پیجینگ در ایران است. این شرکت به‌عنوان یکی از باسابقه‌ترین و برترین شرکت‌های فناوری در حوزه ICT، خدمات طراحی، نصب و مشاوره انواع سیستم‌های پیجینگ و اینترکام تحت شبکه را ارائه می‌دهد. شرکت جوان پردازش خود یکی از تولیدکنندگان باسابقه تجهیزات مرکز تلفن، سیستم اینترکام، صوتی و پیجینگ است و بیش از 15 سال سابقه فعالیت در این زمینه را دارد.

شرکت جوان پردازش انواع مختلف سیستم پیجینگ تحت شبکه را پشتیبانی می‌کند که از جمله آن‌ها می‌توان به سیستم پیجینگ فروشگاهی، سیستم پیجینگ شهری، سیستم پیجینگ مراکز آموزشی و دانشگاه‌ها، سیستم پیجینگ صنعتی، سیستم پیجینگ بیمارستانی و سیستم پیجینگ مراکز ورزشی اشاره کرد. این شرکت دامنه فعالیت‌های خود را روزبه‌روز گسترش داده و خدمات باکیفیت‌تری ارائه می‌دهد.

شما می‌توانید انواع محصولات مورد نیاز برای سیستم پیجینگ و اینترکام تحت شبکه را از شرکت جوان پردازش خریداری کنید. محصولاتی که توسط شرکت جوان پردازش عرضه می‌شود، در دسته‌بندی‌های متنوع زیر ارائه می‌شود:

  • سامانه پیجینگ تحت شبکه
  • اینترکام تحت شبکه
  • اسپیکر و بلندگو تحت شبکه
  • مرکز تلفن تحت شبکه

سامانه پیجینگ تحت شبکه شرکت جوان پردازش دارای قابلیت‌ها و ویژگی‌های اساسی زیر است:

  • شما می‌توانید برای سامانه پیجینگ شرکت جوان پردازش زون (zone) تعریف کنید و تا 20 مشترک به آن اضافه کنید.
  • تا 50 مشترک SIP را به‌صورت پیش‌فرض رجیستر کنید و با اعمال لایسنس تعداد مشترکین را افزایش دهید.
  • تا 5 زون را با یکدیگر ادغام کنید و یک زون چندتایی با حداکثر 100 مشترک را تعریف کنید.
  • استان و شهر محل اقامت خود را برای پخش خودکار اذان در هریک از زون‌ها و زون‌های چندتایی تنظیم کنید. همچنین می‌توانید پخش یا عدم پخش اذان را برای هریک از اوقات شرعی به‌صورت جداگانه تنظیم کنید.
  • شما می‌توانید برای هریک از اوقات شرعی به‌صورت جداگانه فایل صوتی اذان مورد نظر خود را بارگذاری کنید. اگر هیچ فایل صوتی خاصی را بارگذاری نکنید، فایل اذان پیش‌فرض پخش می‌شود.
  • در صورت تمایل می‌توانید قابلیت مناجات پیش از اذان و پس از اذان را فعال کرده و فایل صوتی موردنظر خود را بارگذاری کنید.

شرکت جوان پردازش انواع اینترکام شامل اینترکام توکار دیواری، اینترکام دیواری، اینترکام رومیزی و اینترکام میکروفن‌دار را ارائه می‌دهد. اینترکام‌های شرکت جوان پردازش از پروتکل SIP برای برقراری ارتباط استفاده می‌کنند. پروتکل شروع جلسه (SIP) یک پروتکل سیگنالینگ است که برای شروع، برقراری، اصلاح و خاتمه جلسات ارتباطی بلادرنگ بین دستگاه‌های پروتکل اینترنت (IP) استفاده می‌شود و یکی از بهترین پروتکل‌ها برای انجام وظایف فوق است. برخی ویژگی‌های اینترکام‌های IP شرکت جوان پردازش عبارت‌اند از:

  • استفاده از PoE (Power over Ethernet) برای تغذیه
  • قابلیت استفاده به هر صورتی که بخواهید شامل قراردادن روی میز، نصب روی دیوار به‌صورت توکار یا روکار، قابلیت قراردادن در فضای آزاد با استفاده از مواد عایق به رطوبت و غیره
  • دارای تکولوژی حذف نویز و اکو
  • پشتیبانی از VLAN و DHCP
  • امکان اجرای فرامین کنترلی با استفاده از ماژول رله
  • سازگار با اکثر مراکز تلفن تحت شبکه

سیستم‌های پیجینگ تلفن و اینترکام شرکت جوان پردازش همه‌کاره هستند و بهترین سیستم صوتی پیجینگ به شمار می‌آیند. از این سیستم‌ها می‌توان برای پخش اطلاعیه‌های عمومی ‌و همچنین برای پخش موسیقی پس‌زمینه در دفاتر، رستوران‌ها، استادیوم‌ها، هتل‌ها، فروشگاه‌ها، سالن اجتماعات مراکز آموزشی، انبارها، کارخانه‌ها و فرودگاه‌ها استفاده کرد. کارمندان فروش جوان پردازش در سیستم‌های پیجینگ و طراحی صدا متخصص هستند و می‌توانند به کسب‌وکار شما کمک کنند تا بدون توجه به اندازه و ابعاد مکان مورد نظرتان، یک پیجینگ باکیفیت و مدرن را داشته باشید.

شرکت بوش

شرکت بوش با سابقه‌ای طولانی در زمینه تولید سیستم‌های پیجینگ در انواع مختلف، بهترین برند سیستم پیجینگ خارجی در ایران به شمار می‌آید. سیستم‌های پیجینگ شرکت بوش انعطاف‌پذیر و پایدار هستند. همچنین کیفیت پخش بالا برای هر نوع پیام صوتی و موسیقی، امکانات نرم‌افزاری پیشرفته برای تنظیمات صدای دیجیتال، میکروفن و اسپیکرهای باکیفیت دارند.

آی‌تی‌سی در لیست بهترین برند سیستم پیجینگ

شرکت بین‌المللی ICT، یک شرکت چینی است که دسته وسیعی از محصولات از صوتی و تصویری گرفته تا تجهیزات شبکه، شامل سیستم پیجینگ را به بازارهای جهانی عرضه می‌کند. سیستم پیجینگ تحت شبکه برند آی‌تی‌سی از کیفیت مطلوبی برخوردار است و توانسته است بسیاری از مصرف‌کنندگان را راضی نگه دارد. این برند را می‌توان جزو بهترین مارک پیجینگ در ایران دانست.

امروزه سیستم پیجینگ یکی از بهترین سیستم‌ها برای انواع اطلاع‌رسانی‌ها، به‌ویژه هنگام بروز اتفاقات ناگواری مانند آتش‌سوزی در مجتمع‌های بزرگ، فروشگاه‌ها و مراکز دیگر است. هنگام خرید بهترین سیستم پیجینگ باید از یک برند معتبر که از تجهیزات باکیفیت و استاندارد استفاده می‌کند، بهره ببرید. بهترین برند سیستم پیجینگ در ایران سیستمی است که علاوه‌براین‌که تمام نیازهای مشتری را از طراحی گرفته تا مشاوره و اجرا پوشش می‌دهد، خود تولیدکننده محصولات باکیفیت و استاندارد باشد تا خیال مشتری بابت خدمات پس از فروش از هر جهت آسوده باشد.

 

پرسش و پاسخ

برای خرید سیستم پیجینگ باید به چه نکاتی توجه کنیم؟

برای خرید پیجینگ باید دقت کنید که در عین کیفیت بالای محصولات، مچ بودن دستگاه ها و سامانه هم اصولی باشد.

چطور در مورد خرید پیجینگ مشاوره بگیریم؟

برای مشاوره در مورد خرید پیجینگ برای پروژه های مختلف میتوانید از بخش راهنمای خرید پیجینگ ما کمک بگیرید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *