مقالات

خرید بلندگو شیپوری برای مسجد، قیمت بلندگو شیپوری مسجد چقدر است؟

خرید بلندگو شیپوری برای مسجد
پیشنهاد خرید

اینترکام سه دکمه تحت شبکه مدل لیا lia

1,000,000 تومان1,000,000 تومانمشاهده محصول

بلندگو شیپوری برای مسجد؛ مهم‌ترین تجهیز صوتی برای اعلان‌ها

سرعت و کیفیت اطلاع‌رسانی و برگزاری مراسم مختلف در یک مسجد، به قدرت و برد بلندگوها و توان سیستم‌های صوتی آن بستگی دارد. در بیشتر مساجد در کنار تقویت‌کننده‌های صوتی از بلندگوهای شیپوری نیز استفاده می‌شود. این بلندگوها در زمان پخش اذان، سخنرانی‌ها، برگزاری مولودی‌ها و عزاداری‌ها و … کاربرد دارند. قیمت بلندگو شیپوری برای مسجد به عوامل مختلفی بستگی دارد که باید آگاهی نسبت به آن‌ها داشته باشید. به همین خاطر در این مطلب از جوان پردازش به این مساله می‌پردازیم.

خرید بلندگو شیپوری برای مسجد

چرا از بلندگو شیپوری در مساجد استفاده می‌شود؟

در میان انواع بلندگوها، پرکاربردترین بلندگو برای مساجد، نوع شیپوری است. این بلندگوها به دلیل برد بالا و هزینه کم‌تر نسبت به سایر بلندگوهای سقفی و ستونی، در مکان‌های عمومی مانند مساجد کاربرد بالاتری دارند. انتخاب برخی مساجد و حسینیه‌های بزرگ به دلیل راحتی در امر نصب و استفاده آسان از بلندگو شیپوری برای مساجد، خرید بلندگوی تحت شبکه است.

مهم‌ترین دلایل استفاده از بلندگو شیپوری برای مساجد عبارت‌اند از:

  • تنوع ساخت ظاهری در طرح‌های متفاوت
  • وزن سبک
  • قابلیت ثابت ماندن بر روی دیوار
  • دارای سایزبندی بر اساس توان و نیاز کاربر
  • بدنه ضد آب برای محیط‌های باز
  • راه‌اندازی بسیار ساده و سریع
  • هماهنگ شدن با آمپلی‌های مناسب

خرید بلندگو شیپوری برای مسجد

قیمت بلندگو شیپوری برای مساجد به پارامترهای مختلفی بستگی دارد

بلندگوهای شیپوری یا هورن رایج‌ترین نوع پخش‌کننده‌های صوتی در مکان‌های شلوغ و پر ازدحام مانند مساجد هستند. نسل جدید بلندگو شیپوری برای مسجد، قابلیت پیجینگ دارد و امکانات متنوع‌تری را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. برای خرید بلندگوی شیپوری باید علاوه‌بر ویژگی‌های ظاهری و قیمت آن، به تکنولوژی ساخت و نیازهای مورد نظر نیز توجه ویژه‌ای داشت. در ادامه به مهم‌ترین پارامترهای تاثیرگذار در تعیین قیمت بلندگو شیپوری برای مسجد می‌پردازیم.

خرید بلندگو شیپوری برای مسجد

سنتی یا تحت شبکه بودن؛ اصلی‌ترین عامل تعیین قیمت بلندگوی شیپوری

اصلی‌ترین عامل تاثیرگذار بر قیمت بلندگو شیپوری، توجه به نوع تکنولوژی ساخت آن است. بیشتر بلندگوهای شیپوری جدید با فناوری پیجینگ تحت شبکه طراحی شده‌اند و امکانات متنوعی مانند پخش اذان خودکار، کاهش هزینه‌های کابل کشی، اتصال به انواع آمپلی فایر و … را پشتیبانی می‌کنند.

قیمت بلندگوهای شپیوری تحت شبکه از نوع سنتی آن‌ها گران‌تر است؛ اما خرید آن‌ها علاوه بر بهبود ارتباطات صوتی و افزایش کیفیت صدا، بسیاری از هزینه‌های کابل کشی را نیز کاهش می‌دهد. شما می‌توانید باکیفیت‌ترین نوع بلندگو شیپوری برای مسجد را با تکنولوژی تحت شبکه از جوان پردازش خریداری کنید.

خرید بلندگو شیپوری برای مسجد

برد بلندگو و توانایی انتقال صدا

بدون توجه به فناوری ساخت بلندگوی شیپوری، برای خرید مناسب‌ترین نوع این وسیله صوتی باید به میزان انتقال صدا و برد هر بلندگو دقت داشت. معمولا مساجد برای کاربری‌های داخلی و خارجی خود از این نوع بلندگوها استفاده می‌کنند. برد مناسب انتقال صدا برای محیط‌های داخلی و خارجی با یکدیگر تفاوت دارند.

مدل بلندگو در تعیین قیمت آن نقش مهمی دارد

بلندگوهای جدیدتر نسبت به مدل‌های قدیمی قیمت بیشتری دارند؛ زیرا طراحی‌ آن‌ها بر اساس تکنولوژی روز بوده و امکانات متنوع‌تری را در اختیار کاربران قرار می‌دهند. اعتبار و خوش‌نامی برند تولیدکننده آن‌ها نیز در تعیین قیمت بلندگو شیپوری برای مسجد تاثیرگذار است. شما می‌توانید با خرید انواع بلندگوهای شیپوری از جوان پردازش از مزایای خرید مطمئن از یک برند خوش‌نام و معتبر بهره‌مند شوید.

خرید بلندگو شیپوری برای مسجد

توجه به سایز بلندگوی شیپوری مسجد

متناسب با حجم فضا و کاربردهای قابل استفاده از اسپیکر، از سایزهای مختلف بلندگوی شیپوری برای نصب در محیط داخلی و خارجی مساجد استفاده می‌شود. بلندگوهای بزرگ‌تر معمولا قیمت بالاتری نسبت به اسپیکرهای کوچک‌تر دارند. توصیه می‌کنیم برای کاهش هزینه‌های اضافی حتما به سایز مناسب بلندگو متناسب با حجم مسجد توجه داشته باشید. در این زمینه می‌توانید از مشاوران جوان پردازش کمک بگیرید.

قیمت بلندگو شیپوری برای مسجد چقدر است؟

در کنار توجه به پارامترهای تاثیرگذار در تعیین قیمت بلندگوهای شیپوری، این بلندگوها محدوده قیمتی یکسانی دارند. کم‌ترین میزان قیمت این بلندگوها معمولا از 800 هزار تومان شروع می‌شود؛ اما پیش از خرید محصولات و آگاهی از میزان قیمت آن‌ حتما از واقعی‌بودن قیمت مطمئن باشید.

خرید بلندگو شیپوری برای مسجد

خرید بلندگو شیپوری برای مسجد با هزینه مناسب از جوان پردازش

تنوع محصولات صوتی در فروشگاه جوان پردازش، انتخاب‌های بسیاری را برای خرید اسپیکر مناسب در برابر مشتریان قرار می‌دهد. بلندگوهای شیپوری فروشگاه ما، همگی از پرقدرت‌ترین محصولات و باکیفیت‌ترین ابزارهای خروجی صدا هستند. تنوع در سایز و توان خروجی و رنگ‌بندی‌های متفاوت، اسپیکرهای جوان پردازش را به محصولاتی محبوب در بین کاربران تبدیل کرده است. شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و آگاهی از فرایند سفارش محصول با کارشناسان سایت ما در ارتباط باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *